Volg je bestelling

Waarom een e-mail en geen telefoonnummer?

Vanwege het volume en het gewicht van onze producten is het logistieke proces van een fitnessbedrijf bijzonder. We hebben onze eigen voertuigen en overeenkomsten met toonaangevende transportbedrijven in binnen- en buitenland.

Zendingen, met uitzondering van speciale bestellingen, duren meestal van 24 uur tot 5 werkdagen.
Voor meer efficiëntie zal de koerier u altijd bellen voor aflevering. Als hij je niet vindt, laat hij je een briefje achter met een telefoonnummer om een geschikte datum en tijd te regelen.

De beste manier om een gedetailleerde follow-up van de bestelling te krijgen, is door een e-mail te sturen naar [email protected] met jouw volledige naam en ordernummer of factuur. Onze klantenservice zal u binnen enkele uren antwoorden met alle beschikbare informatie: waar is het, wanneer komt het aan en een trackingnummer van de vervoerder.

Als jouw bestelling professionele installatie (Premium) omvat, nemen onze technici rechtstreeks contact met je op om de datum en tijd te specificeren die voor jou het handigst zijn.