GRATIS VERZENDING
WINKELWAGEN0

BLACK FRIDAY ! | GENIET VAN 7% KORTING MET DE CODE: BLACK7NL

Retourneren en terugbetalingen

Houd je niet van de kleur? Het is niet wat je had verwacht? Ben je van gedachten veranderd? Geen probleem!

Wanneer je bij ons koopt, dan heb je 14 werkdagen om het product te retourneren en een teruggave aan te vragen. Het is erg belangrijk dat je het retourneert met de originele verpakking, want eenmaal geopend, accepteren wij geen producten uit de verpakking.

Al onze nieuwe producten worden geleverd met een retourformulier. Je kunt het ook per post aanvragen: returns@gymcompany.nl 

Bij het verzenden van de e-mail of het retourblad bevestigen wij de ontvangst hiervan en starten we de retourlogistiek. 

Je dient het artikel verpakt in de doos naar onze faciliteiten te sturen, door jouw factuur of jouw bestelling erin te plaatsen.  Als je nog geen een vervoer hebt als SPORTSCHOOL bedrijf, dan contacteren wij een transportbedrijf voor het verwijderen van het product, de terugtrekking van het artikel is gedaan op straat (zal worden beschouwd als terugtrekking "aan de voet van de calle¨ bij de ingang van het huis / Chalet of blok van appartementen). Daarom is de klant verantwoordelijk voor het verplaatsen van de doos naar de ingang van het huis of een blok met appartementen, zodat het door ons beheerde transport kan intrekken.

Wanneer we het ontvangen, zullen we controleren dat het voldoet aan de voorwaarden voor terugkeer boven de gedetailleerde en als alles klopt, dan krijg je het bedrag van de aankoop terug, met uitzondering van de kosten van de logistiek dienstverlener voor de collectie van het product (de kosten variëren (afhankelijk van het product en het volume en zal verwijzen naar het totaal). Artikelen zoals Polar, Compex, Slendertone, Cavitatie en massage kunnen niet worden geretourneerd voor hygiënische problemen. 

Belangrijk: In het geval van een retour is je restitutie van het bedrag van het artikel (met uitzondering van de kosten van vervoer beheerd door onze kant, indien van toepassing), zijn niet van toepassing voor de kosten van de retourzending, levering binnen huis kosten, kosten van installatie, kosten van dienstverlening binnen het huis en de installatie, beide uitgevoerd door externe problemen mislukte pogingen (past niet op het artikel in de Lift, trap of in het gebied waar u wilt zoeken van het team)

We houden je tijdens het hele proces op de hoogte.